Dagens 04.12.17

Vi var ikke hjemme før midnatt i går, og ikke i seng før klokka 02:00 i natt, så Viki var ikke så happy når vekkeklokka ringte i 6-tiden. Slumret til 06:10 og fyrte igang kaffetrakteren. Matvalgene i dag tidlig var “ganske bra”; to tørre pizzabiter som var igjen fra nattmaten i natt. Ikke bra fuel for kroppen, særlig ikke etter kun 4 timer søvn. MEN helga var bra, så det er verdt det. Emil starter sent i dag, så han var så heldig å få sove et par timer ekstra. Viki slokna på sofaen etter jobb, så det ble ikke noe trening på henne. Lite søvn er ikke bra for kroppen 😛 Ganske hektisk i dag, så bilde uteblir 🙂

 

Trening

Emil: kl 12:00-13:00

Uke 2 av 8. Skuldre og rygg i dag.

 

Øvelse

 Reps

Dag 3.

 

Arnold press

8×5

Sidehev/fremhev

10,8,6,6

Row/dubbell-press

10,8,6,6

Deadlift

6,6,4,4

Shrugs

10×4

Abb-ball

30×3

 

 

Mat

Frokost

Viki 06:30: Rester fra nattmaten (altså pizza) og en neve nøtter.

Emil 09:30: 2x Rundstykker, fiskekake. 

Lunsj

Viki 10:30: Proteinbar (Barbells sin, med karamell og cashew), tunfisk og brie kaffe.

Emil 13:30: Propud. 

2nd lunsj

Emil 15:30: Cottage cheese, gulrøtter og banan. 

Middag 20:30

Kyllinglår, hvitløksbagett og grønnsaker. 

Kveldsmat 22:00

Egg, bacon og grønnsaker.

Snacks 22:30

Begge: Frukt- og grønnsaksfat.

 

Følg oss gjerne på Facebook og Instagram for oppdateringer 🙂

 

 

trening #workout #styrketrening #helse #sunt #mat #blogg #høst #snø #desember

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg