Fiskeburgere og bevegelsestrening – Dagens 29.11.17

I dag har vi fri fra styrketreningen begge to, så vi kjører på med litt restitusjonstrening. At vi har treningsfri betyr somregel ikke at vi sitter i sofaen og ser på TV dagen lang (men noen dager blir sånn) 🙂 Viki er på jobb i Oslo, mens Emil jobber hjemme i dag med blant annet manusskriving. Planen i kveld, når Viki kommer hjem, er å lage middag, rense vaskemaskinen, planlegge blogginnlegg og gjøre noe bevegelsestrening. Blir kjempeenkle, billige, hjemmelagde fiskeburgere til middag i dag. Bruker ca. 30 min. fra vi drar fram ingrediensene til de er ferdigstekte. Fiskeinnholdet er ganske så nære 100%, så ikke noe bullshit! Er dere interessert i oppskrift en gang? 🙂

 

 

Trening

 

Emil:

20 minutter ellipsemaskin og bevegelsestrening ca. 30 minutter. 

Viki:

Rask gange i 30 min. og bevegelsestrening i ca. 30 min.

 

Mat

Frokost

Viki 06:30: Kefirpannekaker (rester) med sukkerfritt blåbærsyltetøy, øko.kaffe med kollagen.

Emil: 09:00: 2x Kefirrundstykker, brunost, hvitost, skinke.

Lunsj

Viki 11:00: Salat av babyleafs, cottage cheese, brie, hvite bønner, røke laks.

Emil: 13:00: Fiskeburgere

2nd. lunch

Viki 15:45: Cottage cheese, brie, sharon, røkelaks, hvite bønner.

Emil: 16:00: Pannekaker.

Middag 19:00

Begge: Fiskeburgere med salat og stekte grønnsaker.

Kveldsmat 22:00

Viki: Økologisk ribbe og julepølse, grønnsaker.

Emil: 2x Rundstykker, brunost, hvitost, skinke.

Snacks 23:00

Begge: Frukt- og grønnsaksfat.

Følg oss gjerne på Facebook (her) og Instagram (her) for oppdateringer 🙂

 

 

#trening #workout #styrketrening #helse #sunt #mat #blogg #høst #snø #november #hverdag #kjærester #kjærlighet #par #fisk #middag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg