hits

Dagens 04.12.17

Vi var ikke hjemme fr midnatt i gr, og ikke i seng fr klokka 02:00 i natt, s Viki var ikke s happy nr vekkeklokka ringte i 6-tiden. Slumret til 06:10 og fyrte igang kaffetrakteren. Matvalgene i dag tidlig var "ganske bra"; to trre pizzabiter som var igjen fra nattmaten i natt. Ikke bra fuel for kroppen, srlig ikke etter kun 4 timer svn. MEN helga var bra, s det er verdt det. Emil starter sent i dag, s han var s heldig f sove et par timer ekstra. Viki slokna p sofaen etter jobb, s det ble ikke noe trening p henne. Lite svn er ikke bra for kroppen :P Ganske hektisk i dag, s bilde uteblir :)

 

Trening

Emil: kl 12:00-13:00

Uke 2 av 8. Skuldre og rygg i dag.

 

velse

 Reps

Dag 3.

 

Arnold press

8x5

Sidehev/fremhev

10,8,6,6

Row/dubbell-press

10,8,6,6

Deadlift

6,6,4,4

Shrugs

10x4

Abb-ball

30x3

 

 

Mat

Frokost

Viki 06:30: Rester fra nattmaten (alts pizza) og en neve ntter.

Emil 09:30: 2x Rundstykker, fiskekake. 

Lunsj

Viki 10:30: Proteinbar (Barbells sin, med karamell og cashew), tunfisk og brie kaffe.

Emil 13:30: Propud. 

2nd lunsj

Emil 15:30: Cottage cheese, gulrtter og banan. 

Middag 20:30

Kyllinglr, hvitlksbagett og grnnsaker. 

Kveldsmat 22:00

Egg, bacon og grnnsaker.

Snacks 22:30

Begge: Frukt- og grnnsaksfat.

 

Flg oss gjerne p Facebook og Instagram for oppdateringer :)

 

 

trening #workout #styrketrening #helse #sunt #mat #blogg #hst #sn #desember

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

treningsparet

treningsparet

26, Aurskog-Hland

Vi har vrt sammen i litt over 4 r og har trent sammen enda lenger. Styrketrening er greia vr, men det er ikke bare trening vi liker.. Godteri og alkohol. Hadde det ikke vrt for det, hadde vi vrt fit as fuck. Derfor opprettet vi denne bloggen, for ta oss selv litt i nakkeskinnet og se om vi klarer se resultatene vi har satt oss gang p gang. Vi vil daglig poste hva vi trener og spiser, i tillegg til andre innlegg. Flg oss gjerne. Kontakt: treningsparetblogg@gmail.com

Kategorier

Arkiv