hits

Dagens 04.12.17

Vi var ikke hjemme før midnatt i går, og ikke i seng før klokka 02:00 i natt, så Viki var ikke så happy når vekkeklokka ringte i 6-tiden. Slumret til 06:10 og fyrte igang kaffetrakteren. Matvalgene i dag tidlig var "ganske bra"; to tørre pizzabiter som var igjen fra nattmaten i natt. Ikke bra fuel for kroppen, særlig ikke etter kun 4 timer søvn. MEN helga var bra, så det er verdt det. Emil starter sent i dag, så han var så heldig å få sove et par timer ekstra. Viki slokna på sofaen etter jobb, så det ble ikke noe trening på henne. Lite søvn er ikke bra for kroppen :P Ganske hektisk i dag, så bilde uteblir :)

 

Trening

Emil: kl 12:00-13:00

Uke 2 av 8. Skuldre og rygg i dag.

 

Øvelse

 Reps

Dag 3.

 

Arnold press

8x5

Sidehev/fremhev

10,8,6,6

Row/dubbell-press

10,8,6,6

Deadlift

6,6,4,4

Shrugs

10x4

Abb-ball

30x3

 

 

Mat

Frokost

Viki 06:30: Rester fra nattmaten (altså pizza) og en neve nøtter.

Emil 09:30: 2x Rundstykker, fiskekake. 

Lunsj

Viki 10:30: Proteinbar (Barbells sin, med karamell og cashew), tunfisk og brie kaffe.

Emil 13:30: Propud. 

2nd lunsj

Emil 15:30: Cottage cheese, gulrøtter og banan. 

Middag 20:30

Kyllinglår, hvitløksbagett og grønnsaker. 

Kveldsmat 22:00

Egg, bacon og grønnsaker.

Snacks 22:30

Begge: Frukt- og grønnsaksfat.

 

Følg oss gjerne på Facebook og Instagram for oppdateringer :)

 

 

trening #workout #styrketrening #helse #sunt #mat #blogg #høst #snø #desember

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

treningsparet

treningsparet

26, Aurskog-Høland

Vi har vært sammen i litt over 3 år og har trent sammen enda lenger. Styrketrening er greia vår, men det er ikke bare trening vi liker.. Godteri og alkohol. Hadde det ikke vært for det, hadde vi vært fit as fuck. Derfor opprettet vi denne bloggen, for å ta oss selv litt i nakkeskinnet og se om vi klarer å se resultatene vi har satt oss gang på gang. Vi vil daglig poste hva vi trener og spiser, i tillegg til noen faste spalter. Følg oss gjerne

Kategorier

Arkiv