Dagens 13.11.17

Viki sto opp 06:00 og gjorde seg klar for å dra på jobb. Emil jobber kveld igjen i dag så han sov til 08:30. En travel dag for begge og vi ser hverandre en knapp time i kveld før vi må legge oss. En episode av en god serie på Netflix får vi kanskje skvist inn ;)

Trening

Emil:

kl 12:00-13:00

(Bevegelsestrening/tøyning og cardio på ellipsemaskin)

Rolig dag i dag, restituerer og strekker ut musklene litt så jeg ikke skal bli så stiv og ubøyelig i kroppen.

 

Viki:

Jeg skulle egentlig prøve meg på yoga i dag, men droppa det. Brukte 2 timer på å komme meg hjem fra jobb på grunn av kø og var bare daff i hele kroppen når jeg kom hjem. Er egentlig en treningsfri dag i dag, så det er helt greit.

 

Mat

Frokost

Viki 06:30: Blåbær-proteinsmoothie med rå eggeplommer.

Emil 09:30: 2xKefirrundstykker, egg.

Lunsj

Viki 11:00: Kefirrundstykker med røkelaks, eple.

Emil 13:30: Kyllingklubber og grønnsaker.

2nd lunch

Viki 14:30: Kefirrundstykker med babyleafs og røkelaks.

Middag

Viki 18:00: Kyllinglår, stekt egg, øko.bacon av frilandsgris og sprøstekte aspargesbønner.

Emil 17:00 2xKefirrundstykker, brunost, hvitost.

Kveldsmat

Viki 21:30: Gresskar-kraftsuppe med bønner, toppet med gulost.

Emil 21:00: 2xKefirrundstykker, brunost, hvitost.

Snacks 22:30

Begge: Fruktfat og te.

 

Følg oss gjerne på Facebook og Instagram for oppdateringer :)

 

 

 

#treningsparet #trening #styrketrening #vekter #trening #trene #sunt #healthy #mat #par #kjærester#love #hverdag #blogg #høst #november #redhead #rockitlikeareadhead #workout #grønnsaker #økologisk #beveglighet #mobilitet #beglighetstrening #restitusjonstrening #kefir #rundstykker

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

treningsparet

treningsparet

26, Aurskog-Høland

Vi har vært sammen i litt over 3 år og har trent sammen enda lenger. Styrketrening er greia vår, men det er ikke bare trening vi liker.. Godteri og alkohol. Hadde det ikke vært for det, hadde vi vært fit as fuck. Derfor opprettet vi denne bloggen, for å ta oss selv litt i nakkeskinnet og se om vi klarer å se resultatene vi har satt oss gang på gang. Vi vil daglig poste hva vi trener og spiser, i tillegg til noen faste spalter. Følg oss gjerne

Kategorier

Arkiv

hits